عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ مهرماه

در این بسته خبری از خدمات دندانپزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر تا مسیل‌های نواحی ۴ گانه در شهرکرد لایروبی شد و توقف وانت‌بارها خارج از محدوده معین شده شهر زنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خدمات دندان پزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر رایگان شد

رضا فرشیان، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته در زمینه حمایت از رانندگان، کلیه خدمات دندان پزشکی برای رانندگان تاکسی در بوشهر رایگان شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ مهرماه

ارومیه در آینده با مشکل نخاله‌های ساختمانی مواجه خواهد بود

مرتضی بهرام، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه این شهر در آینده نزدیک با مشکل نخاله‌های ساختمانی مواجه خواهد بود، گفت: تمامی شهرها و کشورهای توسعه یافته به سمت بازیافت نخاله‌ها حرکت می‌کنند و پژوهش‌های لازم در ارومیه نیز در حال انجام برای هم‌مسیری با شهرهای توسعه یافته است.

آماده‌باش ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد برای مدیریت بحران

بابک احمدی، مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با اشاره به آماده‌سازی ماشین‌آلات جهت خدمات‌دهی به شهروندان در فصل پاییز و زمستان گفت: واحد نقلیه و موتوری شهرداری جهت انجام عملیات زمستانه ۳۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و ۲۰ ماشین‌آلات سبک را آماده و تجهیز کرده است.

توقف وانت بارها خارج از محدوده معین شده تخلف است

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: محل‌های مختلفی در شهر زنجان برای توقف وانت‌بارها مشخص شده است و اگر وانت باری در خارج از آن محدوده‌ها توقف کند تخلف کرده است.

ورود به توسعه عمرانی حریم امامزاده سیدصدرالدین (ع) اردبیل وظیفه شورا و شهرداری است

سلامت صفری، عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل گفت: برای توسعه عمرانی مراکز فرهنگی و مذهبی اردبیل شورا و شهرداری باید ورود کنند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ مهرماه

نصب ۶ روزشمار جدید برای پروژه‌های کلان در تبریز

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از نصب روزشمار تکمیل پروژه‌های کلان شهری برای شش پروژه بزرگ خبر داد و گفت: شهرداری تبریز در راستای نظم‌دهی و شفاف‌سازی امور و همچنین ارتقای اعتماد عمومی شهروندان به مدیریت شهری، اقدام به نصب روزشمار در برخی از پروژه‌های کلان شهری کرده است.

مسیل‌های نواحی ۴ گانه در شهرکرد لایروبی شد

محمدرضا محمدیان، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی در زمان بارش‌ها مسیل‌های نواحی ۴ گانه لایروبی شد.

کد خبر 693173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.