۳۹۶ سری جهیزیه به نوعروسان تهرانی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: هم‌زمان با اهدای ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه در سراسر کشور به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص)، ۳۹۶ سری جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدابوالفضل پرپنچی امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در نشست برخط آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد که امروز به صورت نمادین در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر از هم‌افزایی و همکاری‌های سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد در استان تهران، اظهار کرد: ۹۵۰ مرکز نیکوکاری نیز در سطح استان تهران به منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان فعالیت دارند که می‌توانند کمک‌کننده باشند.

وی افزود: با همت عالی که سپاه محمد رسول الله (ص) و کمیته امداد استان تهران دارند، می‌توانند در استان‌هایی از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بخش‌های از جنوب استان‌های کرمان، یزد، ایلام، خوزستان و هرمزگان که نیازمند کمک هستند اقدامات لازم را جهت محرومیت‌زدایی اجرایی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه استان تهران، استان معین است و با توجه به ظرفیت خوب موجود در این استان، می‌توان به سایر استان‌ها نیز خدمت‌رسانی کرد. در راستای هم‌افزایی و شناسایی نیازمندان واقعی، کمیته امداد می‌تواند بیش از اکنون نسبت به خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان اقدام کند.

وی گفت: با راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند (سها) و با توجه به دهک‌بندی‌های انجام شده و اطلاعات موجود، می‌توان با مشارکت و هم‌افزایی، خدمات مختلفی از جمله تأمین جهیزیه برای نیازمندان واقعی را گسترش داد.

یرپنچی با بیان اینکه تعداد مستأجران تحت حمایت از سه سال گذشته از ۲۵ هزار خانواده، به ۳۳ هزار خانواده افزایش داشته است، افزود: با توجه به خدمات مختلف ارائه شده در حوزه مسکن، در مقابل نیاز و هزینه مردم و گرانی مسکن در تهران، پاسخگویی به جامعه هدف دچار مشکلاتی است که این امر همت عالی مسئولان را می‌طلبد و انتظار می‌رود سازمان‌های متولی یاری‌گر این نهاد در استان تهران باشند.

وی ادامه داد: از ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۳۹۶ سری جهیزیه سهم استان تهران است که این تعداد جهیزیه امروز در سطح استان به نوعروسان تحت حمایت شناسایی شده، اهدا می‌شود.

کد خبر 693169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.