مدیریت شهری آماده برگزاری مراسم قالی‌شویان مشهد اردهال است

شهردار کاشان از آمادگی همه‌جانبه مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی در مراسم قالی‌شویان مشهد اردهال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیومرث محمدپور امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مختلف مدیریت شهری برای برگزاری هرچه شایسته‌تر مراسم قالی‌شویان مشهد اردهال کاشان اظهار کرد: با توجه به جایگاه این آئین سنتی و مذهبی در میان اهالی منطقه و اهمیت آن به عنوان یکی از آثار ناملموس یونسکو، شهرداری کاشان از ظرفیت‌های مختلف خود در حوزه‌های بهسازی معابر، تنظیف و پاک‌سازی، بهسازی فضای سبز، حمل‌ونقل عمومی و تبلیغات محیطی به منظور برپایی باشکوه و منظم این آیین بهره برده است.

وی با اشاره به استقرار اکیپ‌های تنظیف، تأسیسات، ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و سد معبر در مشهد اردهال افزود: علاوه بر استقرار گروه‌های متعدد در زمینه نظافت و پاکیزگی منطقه، عوامل انضباط شهری برای ساماندهی محیطی و مقابله با تخلفات و سد معبر نیز حضور دارند.

شهردار کاشان از آماده‌باش کامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با استقرار ۱۰ تیم عملیاتی به صورت خودرویی و موتوری خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های امدادی و عملیاتی همراه با تجهیزات کامل و خودروهای اطفائیه سبک و سنگین به ارائه خدمت می‌پردازند.

محمدپور با اشاره به حضور خودروها و عوامل خدمات موتوری در این مراسم گفت: اقداماتی همچون راهسازی، مناسب‌سازی و بهسازی مسیرها و معابر انجام شده است.

وی از ارائه خدمت ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم قالی‌شویان خبر داد و افزود: بیش از ۱۷ اتوبوس و مینی‌بوس به منظور جابه‌جایی زائران در آماده‌باش است.

کد خبر 693129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.