ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی با شرایط ویژه 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح فوق‌العاده ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی در هفته انتظامی با شرایط ویژه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: در هفته انتظامی تمام مراکز خدمات‌رسان پلیس راهور استان اصفهان شامل واحد شماره‌گذاری، مراکز تعویض پلاک، واحد صدور گواهینامه، واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت و امور آموزشگاه‌ها به صورت مضاعف به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

وی افزود: تمام این خدمات که به طور عادی از ساعت هفت صبح تا ۱۴ انجام می‌شدند با دو ساعت افزایش ساعت کاری تا ساعت ۱۶ به خدمت‌رسانی مشغول خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی با شرایط ویژه خبر داد و گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با مراجعه به واحد ترخیص خودرو و موتورسیکلت وسایل نقلیه خود را با پرداخت ۵۰ درصد جریمه و الباقی به صورت اقساط با نرخ سال ۹۴ هیئت دولت به مدت ۱۵ روز ترخیص کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته این تسهیلات شامل مالکانی که وسایل نقلیه‌ای آنها دارای دستور قضائی است، نمی‌شود و این وسایل نقلیه تا زمان حکم ترخیص از سوی مرجع قضائی در توقیف خواهند ماند.

کد خبر 693128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.