چراغ روشنایی معابر شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر روشن شد

شهردار زرین‌شهر گفت: تامین اعتبار مورد نیاز تجهیزات لازم همچون بازو و چراغ‌های روشنایی پروژه روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر خریداری شده است و فاز نخست این طرح با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط پیمانکار به مرحله اجرا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم شهریورماه_ با اشاره به روند اجرای پروژه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اجرای فاز نخست پروژه برق فشار ضعیف در شهرک مشاغل کارگاهی، این مجموعه روی ریل تکمیل و توسعه قرار گرفته، به نحوی که عصر جدیدی از تحول در این مجموعه آغاز شده است و امیدواریم با تأمین زیرساخت‌ها و همراهی بازاریان بتوانیم به بسیاری از دغدغه‌های افرادی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین همچنین ساخت‌وساز کرده‌اند، پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه نصب روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر افزود: شبکه روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر با هدف تقویت خدمت رسانی، ارتقای ایمنی تردد و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی در شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر به مرحله اجرا رسید تا خدمتی دیگر به شهروندان و اصناف در این مجموعه ارائه شود.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و تأمین اعتبار مورد نیاز، تجهیزات لازم همچون بازو و چراغ‌های روشنایی پروژه روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر خریداری شد و فاز نخست این پروژه در بلوک‌های d و g با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط پیمانکار به مرحله اجرا رسید.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز دیگر بلوک‌ها نیز با اعتبار حدود چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خریداری شده است که در برنامه زمان‌بندی روی تیرهای چراغ برق نصب خواهند شد.

وی گفت: با اجرایی شدن این پروژه خیابان‌های اصلی و فرعی بلوک‌های d و g که واحد صنفی در آن مستقر است از نعمت روشنایی برخوردار شد.

کد خبر 693114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.