جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان با یادی از شهدای مدافع حرم

در آستانه برگزاری سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، معابر و خیابان‌های شهر اصفهان به تصاویری از فرزندان شهدای مدافع حرم همراه با قاب عکس پدرانشان آراسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مسیر تحقق اخلاق، آگاهی، امید و تلاش برای پرورش و رشد نسلی آینده‌ساز، متعهد، مؤمن و پیشرو در دو بخش رقابتی و جنبی فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

شهرداری اصفهان در آستانه برگزاری این دوره از جشنواره که به دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و مدیریت شهری دیار نصف‌جهان اجرایی می‌شود در اقدامی قابل تحسین، معابر و خیابان‌های این شهر را به تصاویری از فرزندان شهدای مدافع حرم همراه با قاب عکس پدرانشان آراسته کرد.

جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان با یادی از شهدای مدافع حرم

روز سه‌شنبه و هم‌زمان با میلاد پیامبر خاتم (ص) نیز، جمعی از داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان با یادی از شهدای مدافع حرم

به گزارش ایمنا، سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پس از چهار سال، بار دیگر به میزبانی اصفهان پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (هفتم تا دوازدهم اکتبر ۲۰۲۳) برگزار خواهد شد.

کد خبر 693102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.