هوشمندسازی فرایندها موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر سرعت دادن به هوشمندسازی فرایندها، گفت: این امر رضایتمندی شهروندان را ارتقا خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید محمدرضاخانی امروز _پنجشنبه سیزدهم مهرماه_ از منطقه دو شهرداری قم بازدید کرد و با حضور در بین جمعی از کارکنان منطقه ضمن اطلاع‌یابی برخی از مشکلات اداری آنان، شخصاً به درخواست‌ها آنان پاسخ داد و دستورات لازم به مدیران مربوطه را صادر کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه اصلی‌ترین سرمایه سازمان‌ها، نیروی انسانی آن بوده است، افزود: در اختیار داشتن این منابع کیفی، توانمند و با مهارت تنها مزیت رقابتی پایدار به‌شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ضمن تاکید بر حفظ سرمایه انسانی ارزشی و کارآمد در شهرداری، اخلاق گرایی، سلامت اداری و مسئولیت‌گرایی را لازمه کارایی و ارتقای ظرفیت‌ها در خدمات‌رسانی به شهروندان دانست.

محمدرضاخانی در این دیدار با تاکید بر ارتقای جایگاه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی در مناطق شهرداری ادامه داد: فرآیندها باید هوشمندسازی شود که این امر سبب می‌شود تا رضایتمندی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب در مناطق شهرداری و شاخص‌های ارزیابی بر عدالت‌محوری میان کارکنان تاکید کرد و افزود: وقتی مشکلات شهروندان را حل می‌کنیم، روح امید در شهر حاکم می‌شود و باید برای خدمت به مردم همه با هم رقابت کنند و در واقع رقابت خدمت بیشتر برقرار شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اظهار کرد: مهم‌ترین و حساس‌ترین حوزه‌ی شهرداری قم، بخش منابع انسانی است که می‌تواند ساختار و سیستم مورد نظر مجموعه مدیریت شهری را ایجاد کند.

هوشمندسازی فرایندها موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان می‌شود

کد خبر 693100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.