تمام تلاشمان را به‌کار بسته‌ایم تا لطمه‌ای به تولید وارد نشود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: طی سنوات گذشته واحدهای تولیدی بابت مطالبات افراد و یا بانک‌ها تعطیل می‌شد ولی امروزه خط تولید هیچ واحدی به دلیل بدهی به بانک‌ها متوقف نمی‌شود؛ البته باید حقوق افراد وصول شود ولی این اتفاق نباید به قیمت تعطیلی واحدهای تولیدی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد موسویان در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: از زمانی که مقام‌معظم رهبری (مدظله‌العالی) شعار سال را بر موضوعات اقتصادی بنا نهادند، از همان زمان در قوه قضائیه ستادی تحت عنوان «ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» تشکیل شد متعاقباً در استان‌ها هم ریاست این ستاد به رئیس کل اداره دادگستری واگذار شد که کار با هدف حمایت قضائی از واحدهای تولیدی آغاز کرد.

وی افزود: طی سنوات گذشته واحدهای تولیدی بابت مطالبات افراد و یا بانک‌ها تعطیل می‌شد ولی امروزه خط تولید هیچ واحدی به دلیل بدهی به بانک‌ها متوقف نمی‌شود؛ البته باید حقوق افراد وصول شود ولی این اتفاق نباید به قیمت تعطیلی واحدهای تولیدی صورت پذیرد.

موسویان خاطرنشان کرد: با تدبیر رئیس کل دادگستری، پیگیری‌ها و تلاش‌ها انجام شد تا خدای ناکرده در دستگاه‌های اجرایی، حقی از واحدهای تولیدی اجحاف نشود، امورشان تسهیل شود و پرونده‌های قضائی را بدون جانب‌داری در بحث حمایت از تولید به سمتی هدایت کنیم که لطمه‌ای به تولید وارد نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با بیان این‌که امسال برای رشد تولید و مهار تورم تمام نگرانی در حوزه اقتصادی حمایت بوده که انجام شده است، خاطر نشان کرد: در جلسه «ستاد اقتصاد مقاومتی» یکی از مباحثی که مطرح شد برگزاری نمایشگاهی برای شرکت‌های دانش بنیان بود. برگزاری نمایشگاه «فن‌نما» فعالیتی بسیار پسندیده بود؛ امیدوارم سال آینده با تمهیداتی بهتر شاهد نمایشگاهی پربارتر باشیم.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته زمانی که افراد از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شدند با صنعت در ارتباط نبودند، اظهار کرد: امروزه دانشگاه‌ها به سمت ارتباط بیشتر با واحدهای صنعتی حرکت کرده‌اند که در ادامه با قرارگیری علم و تجربه در کنار هم شاهد پیشرفت هرچه بهتر و سریع‌تر علم خواهیم بود.

کد خبر 693032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.