صدور هشدار هواشناسی دریایی-سطح نارنجی در استان هرمزگان

اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، هشدار هواشناسی دریایی صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مشروح هشدار مدیریت بحران استانداری هرمزگان به شرح زیر است:

هشدار هواشناسی دریایی-سطح نارنجی شماره ۱۳ استان هرمزگان، وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی و مواج شدن خلیج فارس و جزایر غربی استان هرمزگان از بعدازظهر پنج‌شنبه آغاز و تا اواخر وقت جمعه پایان می‌یابد.

باد نسبتاً شدید شمال غربی -جنوب غربی در محدوده ۴۵ کیلومتر بر ساعت (در محدوده ۲۸ نات) و افزایش ارتفاع موج تا ۲۰۰ سانتیمتر (۷پ ا) در خلیج فارس و مناطق فراساحلی جزایر کیش و لاوان در خلیج فارس و مناطق دور از ساحل در غرب هرمزگان می‌وزد.

اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک در جزایر کیش و لاوان در ساعات بعدازظهر و شب اختلال وجود دارد، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری در بنادر غربی و پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی و اختلال در تردد کشتی‌های تجاری به سمت بوشهر و خوزستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

توصیه می‌شود، از تردد شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی در ساعات بعدازظهر و شب خودداری شود. همچنین تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری اندیشیده شود.

کد خبر 693024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.