اعلام جزئیات برگزاری آزمون جامع ورودی‌های ۱۴۰۱ دانشگاه فرهنگیان

آزمون جامع اصلح ویژه افراد مجاز، نیمه اول آبان ماه ۱۴۰۲ در محل پردیس‌ها و مراکز استانی دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: آزمون جامع (اصلح) برای متقاضیان شرکت در این آزمون و مهارت‌آموزان (اعم از مشمولان ماده ۲۸ و قانون تعیین تکلیف) ورودی قبل از سال ۱۴۰۲، نیمه اول آبان ماه ۱۴۰۲ در محل پردیس‌ها و مراکز استانی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه فرهنگیان، افرادی مجاز به شرکت در این آزمون فوق خواهند بود که پودمان‌های ۱، ۲ و دوره فرهنگی را با موفقیت گذرانده و نمره حد نصاب را در تمامی دروس آموزشی، کارورزی و فرهنگی کسب کرده باشند.

داوطلبانی مجاز هستند در آزمون فوق شرکت کنند که تا کنون کمتر از سه بار در آزمون جامع (اصلح) شرکت داشته‌اند. افرادی که سه بار در آزمون اصلح شرکت داشته‌اند و موفق به کسب حدنصاب لازم نشده‌اند، باید فرم مربوط به این آزمون را تکمیل نماینده تا در صورت کسب مجوز امکان حضورشان در آزمون فراهم شود.

داوطلبان فوق برای به روز رسانی اطلاعاتی که قبلاً ثبت کرده‌اند، حتماً به سامانه هدف به آدرس https://hr.cfu.ac.ir/Hermes مراجعه نمایند.

چارچوب سنجش و راهنمای آزمون جامع اصلح کلیه رشته‌ها و منابع آزمون در سایت دانشگاه فرهنگیان قابل دسترسی است.

معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد؛ جزئیات برگزاری آزمون در اطلاعیه‌های بعدی مرکز سنجش معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 692993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.