کمک ۵۰ میلیارد تومانی شورای شهر گنبدکاووس به ورزش

شهرداری گنبدکاووس حدود ۵۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش کمک کرد که از این مبلغ، ۳۰ میلیارد تومان برای تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا یحیی عباسی عصر امروز_ چهارشنبه یازدهم مهرماه_ در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی خوبی در این دوره از شورای اسلامی شهر گنبدکاووس شده اما اعتقاد داریم اگر این فعالیت‌ها پیوست فرهنگی اجتماعی نداشته باشد، نتیجه‌بخش نخواهد بود.
وی افزود: همانطور که برای پروژه‌های عمرانی می‌بایست هزینه کرد، انجام و اجرای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی بدون هزینه و اعتبار امکان‌پذیر نیست بنابراین آموزش و پرورش و مدارس بهترین مراکز برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی است.
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: در حوزه فرهنگی، شورای اسلامی شهر و شهرداری در حال احداث فرهنگسرا در سه طبقه است که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار گنبدکاووس در حوزه ورزش کمک‌های خوبی انجام داده و از ابتدای سال تاکنون ۵۰ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده و از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان مربوط به تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس است.

بیش از ۸۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی گنبدکاووس

در ادامه این نشست رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس، گفت: بجز کتابخانه مشارکتی گنبدکاووس که در اداره زندان مستقر است بیش از ۸۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان وجود دارد.
علیرضا مجاهدی‌راد اظهار کرد: در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ تعداد سه هزار و ۹۴۵ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس بودند که با رشد ۸۰ درصدی در شش ماه دوم تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی به هفت هزار و ۱۱۲ نفر رسید.
وی تصریح کرد: شهرداری اینچه‌برون در سال گذشته ۲۴ میلیون تومان بابت نیم‌درصد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی شهرستان واریز کرده و امسال هم اعلام آمادگی برای واریزی این نیم درصد را دارد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: شهرداری گنبدکاووس در سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان و در شش ماه اول امسال هم ۲۰۰ میلیون تومان واریز کرده و طبق برآورد فرمانداری می‌بایست سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت نیم درصد به کتابخانه‌های عمومی واریز کند.
وی در خاتمه یادآور شد: در شهر کرند زمینی به متراژ ۴۵۰ مترمربع توسط خیرین تحویل شده تا با تأمین اعتبار، کتابخانه احداث شود.
کد خبر 692990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.