ناصر علیزاده نایب قهرمان آسیا شد

ناصر علیزاده در دیدار نهایی مقابل جالگاسبای بردیموراتف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو از امروز در ۴ وزن پیگیری شد، در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷بر۱ آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در درو بعد با نتیجه ۷بر۱ عظیم آناممدوف از ترکمنستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با نتیجه ۵ بر یک مقابل سونیا کومار از هند به برتری رسید و فینالیست شد. علیزاده در دیدار نهایی با نتیجه ۷بر۴ مقابل جالگاسبای بردیموراتف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

پیش از این در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی دانیال سهرابی در نیمه نهایی در حالی که در مقابل شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۴ پیش بود ضربه فنی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. سهرابی برای کسب مدال برنز لی‌لی کشتی‌گیر کشور میزبان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی امین کاویانی‌نژاد در نیمه‌نهایی نتیجه یک بر یک مقابل لیو ریو از چین به برتری رسید و فینالیست شد. کاویانی‌نژاد در فینال در مقابل آکژول محموداف، قهرمان جهان و نایب‌قهرمان المپیک از قرقیزستان قرار گرفت که با نتیجه یک بر ۱ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 692977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.