ارتباط با رژیم صهیونیستی قماری است که پایان آن به باخت منجر می‌شود

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ارتباط با رژیم صهیونیستی قماری است که پایان آن به باخت منجر می‌شود، کشوری که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کند محکوم به شکست است چرا که اسرائیل در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مرتضی عمومهدی در گفت‌وگویی در رابطه با لغو بازی بین دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان توسط ناظر AFC، اظهار کرد: با وجود اینکه شرایط میزبانی خوبی را ایجاد کردیم اما بازی لغو شد.

وی ادامه داد: بنا به درخواست ناظر بازی، تعداد صندلی‌های ورزشگاه برای تأمین مباحث ایمنی از ۷۵ هزار صندلی به ۶۶ هزار صندلی کاهش پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان افزود: درخواست دیگر ناظر بازی حضور بانوان بود، علی رغم اینکه شرایط لازم برای میزبانی و حضور بانوان در ورزشگاه نقش جهان وجود نداشت اما عده‌ای از بانوان توانستند بلیط تهیه کرده و در ورزشگاه حضور یابند.

وی ابراز کرد: ناظران بازی درخواست‌های دیگری هم داشتند، نهایتاً یک روز قبل از مسابقه جلسه‌ای کامل بین باشگاه سپاهان و الاتحاد با حضور ناظر برگزار شد و قرار شد مسابقه برگزار شود، اما این‌طور به نظر می‌رسد که همه اینها بهانه گیری های تیم الاتحاد برای عدم رویارویی با تیم سپاهان بوده است.

عمومهدی با بیان اینکه چند بازیکن شاخص و اصلی تیم الاتحاد برای بازی حضور نداشتند و به همین دلیل تمایل داشتند این بازی انجام نشود، گفت: علاوه بر آن مسائل سیاسی هم روی تصمیم گیری برای لغو بازی تأثیر گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که تدارکات لازم در نظر گرفته شد و قرار شد بازی شروع شود، علی رغم اینکه مسئولان الاتحاد از قبل ورزشگاه را دیده بودند، در مورد یک سری المان‌ها و تندیس‌هایی که از قهرمانان ملی ما در ورزشگاه وجود داشت، شروع به بهانه گیری کرده و قبل از اینکه مسئولان تیم سپاهان با مسئولان AFC صحبت کنند، ورزشگاه را ترک کردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به ارتباطاتی که اخیراً بین دو کشور ایران و عربستان برقرار شده است، اذعان کرد: عربستان از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت مورد فشار قرار گرفته است.

وی به مسئله عادی سازی روابط بین اسرائیل و عربستان اشاره و تاکید کرد: ارتباط با رژیم صهیونیستی قماری است که پایان آن به باخت منجر می‌شود، کشوری که با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کند محکوم به شکست است چرا که رژیم فاصب صهیصهیونیستی در حال فروپاشی است.

عمومهدی ادامه داد: اینکه هر کشوری از تندیس و عکس قهرمانان آن کشور در ورزشگاه‌های خود استفاده کند یک مسئله بین المللی است و چیز جدیدی نبوده است، بعضی از موارد را نوجوانان و جوانان ما نمی‌دانند و که باید در این موارد شفاف صحبت شود تا هیچ ابهامی باقی نماند.

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور، یادآوری کرد: سال گذشته دشمن با طرح یک بهانه سعی کرد امنیت ملی ما را از بین ببرد و مردم را به جان هم انداخته، اتحاد و وحدت ملت را به تفرقه تبدیل کند، دشمن سعی کرد با ایجاد دوقطبی در جامعه به اهداف خود برسد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اضافه کرد: طی چند روز گذشته نیز دشمن در فضای مجازی پیرامون حضور اتباع خارجه در ایران بازی جدیدی را به راه انداخته است و حالا لغو بازی دو تیم فوتبال الاتحاد و سپاهان را هم بازیچه خود قرار داده و سعی دارد بین مردم اختلاف ایجاد کند، از این رو لازم است وحدت ملی خود را تقویت کنیم و مراقب باشیم فضای مجازی ما را فریب ندهد.

وی اذعان کرد: کشور عزیز ما در حال قدرتمندتر شدن و ترقی است، از این رو دشمنان به دنبال این هستند که وحدت ما را از بین ببرند اما در برابر این توطئه دشمن محکم ایستاده‌ایم.

عمومهدی پاسداشت و گرامیداشت یاد شهید بین المللی مقاومت، سردار قاسم سلیمانی را ضروری دانست و ابراز کرد: لازم است با گرامیداشت این شهید توسط همه اقشار، مشتی در دهان دشمنان ایشان بزنیم.

وی ادامه داد: این شهید والامقام بزرگترین تروریسم جهانی یعنی داعش را که توسط آمریکا به وجود آمده بود را از بین برد و از این رو دشمنان چشم دیدن ایشان را ندارند تا جایی که حتی از عکس و تندیس ایشان هم می‌ترسند.

کد خبر 692970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.