عزم جزم شهرداری یاسوج برای توسعه فیبر نوری و ایجاد سامانه پایش تصویری

شهردار شهر یاسوج از توسعه شبکه فیبر نوری و پایش تصویری در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیوان آشنا روز _چهارشنبه، دوازدهم مهرماه _ در نشست با سرپرست شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از آفت‌های اساسی این استان و شهر یاسوج عدم تعامل مدیران است.

وی افزود: چنانچه به این ظرفیت برسیم که همه شهروندان خود را دلسوز این شهر بدانند، می‌توان امید به توسعه و پیشرفت داشته باشیم و با تعامل می‌توان گام‌های اساسی برداشت.

شهردار شهر یاسوج با اشاره به تعامل خوب مخابرات منطقه و شهرداری یاسوج گفت: مخابرات نقش اساسی در توسعه و رضایت شهروندان یاسوجی در حوزه اینترنت و آن تن‌دهی مطلوب دارد و شهرداری می‌بایست فضای مطلوبی که بیشترین اثربخشی در حوزه ارتباطات را داشته باشد در اختیار مخابرات قرار دهد، تا بتوانیم رضایت شهروندان در حوزه ارتباطات را فراهم کنیم.

وی در ادامه به آمادگی شهرداری یاسوج در خصوص اجرای توسعه فیبرنوری و پایش تصویری شهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی، نقاط مورد نظر جهت توسعه فیبر نوری و پایش تصویری با همکاری مخابرات به سرانجام برسد.

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، در رابطه با مشکلات فراروی شهر یاسوج، گفت: همه ما باید در قبال توسعه شهر مسئول باشیم، چرا که یاسوج متعلق به همه است و تک به تک شهروندان باید در ساختن این شهرسهیم باشند.

وی به ضرورت تجهیز شهر یاسوج به فیبر نوری اشاره کرد و افزود: مخابرات منطقه در راستای تأمین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند این آمادگی را دارد که نقطه به نقطه مرکز استان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری مجهز نماید.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: فیبر نوری و نگهداری آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

کد خبر 692963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.