برنامه‌های هفته انتظامی در اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برنامه‌های هفته انتظامی را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی با حضور در برنامه صبحونه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم انتظامی که در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور به شهادت رسیدند، امنیت امروزی جامعه را به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهدای عزیز برشمرد و اظهار کرد: امنیت لازمه زندگی اجتماعی و عامل مهم در پیشرفت و تعالی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هر سال هفته انتظامی با شعاری شروع می‌شود، اظهار کرد: شعار امسال هفته انتظامی که از سیزدهم مهرماه آغاز می‌شود و تا نوزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت، «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» و بیانگر ارائه خدمات گسترده و متنوع پلیس به آحاد شهروندان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تبیین شعار هفته انتظامی امسال، این شعار را بیانگر ارائه خدمات توسط پلیس به شهروندان و قانون‌مداری و رعایت قانون توسط مردم اعلام و تصریح کرد: تنوع خدمات و خدمت‌رسانی به شهروندان که هم خدماتی که به موجب قانون توسط پلیس ارائه می‌شود از جمله پیشگیری از وقوع جرایم و هم خدمت‌رسانی در حوزه‌های محتلف اجتماعی و فرهنگی از جمله راهور و گذرنامه و پراکندگی و گستردگی خدمات ارائه شده پلیس به مردم را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های هفته انتظامی بنا بر تصویب هیئت رئیسه محترم فراجا از روز پنجشنبه سیزدهم مهرماه با اجرای برنامه همزمان غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گرانقدر در سراسر کشور و همزمان در استان آغاز و تا روز چهارشنبه نوزدهم مهرماه با برنامه‌های مصوب پیش‌بینی شده اجرایی می‌شود.

سرهنگ کریمی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته انتظامی به صورت روزانه گفت: در روز شنبه پانزدهم مهرماه نیز صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار ویژه گرامیداشت هفته انتظامی با حضور اعضای شورای تأمین استان و سایر نیروهای مسلح و با سخنرانی استاندار اصفهان در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار و همزمان در سایر شهرستان‌ها نیز با حضور فرمانداران اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات مضاعف توسط کارکنان انتظامی به شهروندان در طول این هفته اضافه کرد: مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی و دوایر مشاوره کلانتری‌های فرماندهی انتظامی استان نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر با افتخار آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن مهم ارزیابی کردن برنامه‌های هفته انتظامی، از این هفته به عنوان رویدادی مهم و اثرگذار یاد کرد و افزود: ما باید نگاه هدفمند و جامع به برنامه‌های این هفته داشته باشیم، چراکه در این ایام فرماندهی انتظامی اقدامات و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور می‌رساند.

وی به برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته اصفهان با حضور سردار علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان و دیگر معاونان انتظامی و اجرای همزمان آن در سراسر استان اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه‌های جمعی، خط ارتباطی پلیس و افکار عمومی جامعه محسوب می‌شوند و با بهره‌گیری مناسب از این استعداد، می‌توان برای همه‌گیر کردن اقدامات در جامعه گام‌های مفیدی برداشت.

کد خبر 692936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.