خاموشی ۱۲ ماینر قاچاق در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف ۱۲ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران به همراه کارشناس اداره برق شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق در یک واحد مرغ‌داری در سطح شهر اعزام شدند و در بازرسی از محل ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت قاچاق و غیرقانونی راه‌اندازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر چ پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 692927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.