کشف محموله ۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ یوسف بهرام پور اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه شش میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 692922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.