دستگیری سوداگر مرگ با ۹۴ کیلوگرم حشیش

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۹۴ کیلو و ۴۷۵ گرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران یگان امداد این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ دوم هادی کیانمهر اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر، به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و در نتیجه موفق شدند ۹۴ کیلو و ۴۷۵ گرم حشیش که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند، شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 692919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.