کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح «آرامش در شهر»، بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۴۲۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ابراهیم جلیل‌پناه امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر با موضوع جمع‌آوری و پاکسازی پاتوق معتادان متجاهر و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضائی در شهرستان‌های تابعه استان و به ویژه شهر ارومیه اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، ۳۶۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند، همچنین در این بازده زمانی ۶۵ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، ۱۳۲ محله پاکسازی، دو باند قاچاق مواد مخدر منهدم، هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

جلیل‌پناه با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: رفع دغدغه‌های مردم در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود گزارش‌های خود در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام کنند تا نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری آن‌ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان به صورت ویژه پای کار است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در این خصوص مسئولیت دارند، باید به صورت ویژه نسبت به این موضوع حساس باشند و اقدامات خود را انجام دهند.

کد خبر 692917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.