تجلیل از دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی

دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد مطابق با شاخص‌های تعریف شده در جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دستگاه‌های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد، در جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند. در این آئین از ادارات کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در شاخص اقتصادی و مالی و شرکت آب منطقه‌ای در تحقق شعار سال و اداره کل زندان‌ها در محور کارگزار صادق تجلیل شد.

اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در محور مشارکت و تشکل‌ها دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی شد. شرکت شهرک‌های صنعتی در بهبود محیط کسب و کار، بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در شاخص کسب رضایت و جذب تسهیلات اشتغال‌زایی نیز به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته و تجلیل شدند.

اداره دامپزشکی در محور ارتقای سطح سلامت در تولید، کمیته امداد امام خمینی (ره) در شاخص سلامت و رفاه عمومی شایسته تقدیر شناخته شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه دادگستری استان در محور سیاست دولت و سیاست‌گذاری، توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس در محور اجرای سیاست‌های دولت مردمی و جهادی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در محور اقامه نماز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاخص‌های آموزش و پژوهش، اداره پست استان در شاخص‌های گروه توسعه و زیرساخت، اداره کل جهاد کشاورزی برگزیده گروه تولید و خدماتی و اداره کل استاندارد در شاخص گروه عمومی و غذایی به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

در این آئین استانداری کهگیلویه و بویراحمد در محور مردمی‌ساز و سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات نیز در محور امنیت پایدار مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا، در پایان این جشنواره از ۵۸ نفر از کارمندان برتر دولت در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 692889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.