بهره‌برداری از ۳۳۶ طرح روستایی در استان کرمان

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: بیش از ۳۳۶ طرح روستایی در هفته ملی روستا در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد عبدالکریمی _امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته ملی روستا، اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی روستاها بیش از ۳۳۶ طرح روستایی شامل بهسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی‌، جدول‌گذاری‌، زیرسازی و آسفالت‌، احداث ساختمان‌های اداری‌، احداث بوستان و فضای سبز، ایمنی و آتش‌نشانی، اماکن ورزشی و فرهنگی‌، بهداشت محیط و پسماند، آرامستان و گلزار شهدا توسط دهیاری‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از حضور مسئولان کشوری و استانی برای افتتاح طرح‌های روستایی در استان خبر داد و افزود: این طرح‌ها با اعتبار بیش از شش هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود که با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیاد روستاهای استان در خلق ثروت‌، خودکفایی، تولید و درخواست‌های مکرر اهالی در امور زیربنایی نیاز است برای جذب اعتبارات تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، پانزدهم مهرماه به‌عنوان روز ملی روستا و عشایر نام‌گذاری شده است. هفته ملی روستا از دوازدهم مهرماه آغاز می‌شود و تا هجدهم مهرماه ادامه دارد.

کد خبر 692883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.