قیمت مسکن اصفهان (جابرانصاری) / شمال اصفهان متری ۷۰ میلیون تومان!

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در خیابان جابر انصاری اصفهان از ۳۰ تا ۷۰ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در خیابان جابر انصاری اصفهان از ۳۰ تا ۷۰ میلیون تومان متغیر است، یک آپارتمان ۱۰۴ متری در خیابان شهید شهبازی با قدمت بیش از ۱۷ سال به قیمت هر متر ۳۰ میلیون تومان عرضه شده است، این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده است و آسانسور ندارد. البته به گفته مالک فعلی این آپارتمان به مترو دسترسی دارد و به پارکینگ و انباری مجهز است.

همچنین یک آپارتمان دوخوابه ۱۰۰ متری در این منطقه عرضه شده است که قدمت ۱۰ ساله دارد و قیمت هر متر از آن بیش از ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، مالک این واحد مسکونی مدعی است که امکان دریافت وام مسکن ۶۰۰ میلیون تومانی نیز برای این واحد وجود دارد، همچنین این واحد مسکونی بازسازی شده و دارای پارکینگ مسقف است.

علاوه بر این یک آپارتمان ۹۵ متری در این منطقه عرضه شده که قیمت هر متر از این آپارتمان که بیش از ۱۷ سال قدمت دارد، ۳۶ میلیون و ۹۴۷ هزار تومان است و قیمت کل آن سه میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه اول واقع شده است و آسانسور و پارکینگ دارد، مالک این ساختمان ادعا کرده که بازسازی شده و دارای دو پارکینگ است.

یک آپارتمان کلیدنخورده نیز در همین منطقه عرضه شده است. این آپارتمان سه‌خوابه است و قیمت هر متر آن ۵۴ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان مطرح کرده‌اند. این آپارتمان نبش خیابان واقع شده و دو طرف نور دارد و دارای آسانسور، انباری و سرویس مستر است.

همچنین قیمت یک آپارتمان ۲۴۰ متری نوساز در این منطقه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، درواقع هر متر این واحد مسکونی ۷۰ میلیون تومان است که سه‌خوابه بوده و دارای انباری و پارکینگ است.

کد خبر 692859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.