توسعه زیرساخت‌ها اولویت‌ دولت سیزدهم در استان گلستان است

استاندار گلستان با بیان اینکه ۷۵ درصد جمعیت روستایی گلستان جزو پنج دهک کمتربرخوردار هستند، گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه به این بخش به دلیل عقب‌ماندگی‌های تاریخی، جزو اولویت‌های دولت سیزدهم در استان گلستان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری گلستان علی محمد زنگانه در دیدار با «محسن سیفی» سرپرست مدیرعاملی بانک صادرات ایران اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و توجه به این بخش به دلیل عقب‌ماندگی‌های تاریخی، جزو اولویت‌های دولت سیزدهم در استان گلستان است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد جمعیت روستایی گلستان جز پنج دهک کمتربرخوردار هستند، افزود: نرخ بیکاری استان نزدیک به میانه کشور است اما سرانه درآمدی مردم گلستان نصف میانگین کشوری است و همه باید دست به دست هم دهیم تا استان را از این شرایط خارج کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان برای هر شهرستان دو پروژه راهبردی و اساسی مشخص و جز مصوبات سفر قرار دهیم.

زنگانه تاکید کرد: یکی از مزیت‌های استان گلستان توسعه صنایع تبدیلی است و می‌توان در استان با مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری، اقدامات بزرگی را انجام داد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های موجود در استان سال‌ها است که دیده نشده و تمام تلاش ما در دولت سیزدهم بر این بوده است که از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در استان تمام شهرهای استان به فیبر نوری مجهز شده است، گفت: توسعه هوشمند یکی از اهداف ما در این دولت در استان است و معتقدیم برای رسیدن به این هدف باید زیرساخت‌های تحول شکل گیرد.

وی افزود: اجرای کامل این پروژه زمینه‌ساز تحقق تبدیل گلستان به یک استان هوشمند است.

کد خبر 692841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.