ضرورت تبیین مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای انتظامی

رئیس قوه قضائیه گفت: لازم است خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای انتظامی، هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولان، بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی مجموعه‌ای است که پیوسته مشغول جهاد فی‌سبیل‌الله است و به‌طور مستمر شهیدان والامقامی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند، اظهار کرد: در سال جاری که فقط هفت ماه از آن سپری شده، بیش از ۵۰ شهید از فرماندهی انتظامی به‌منظور تأمین و تحکیم امنیت مردم و کشور تقدیم شده است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش‌های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است، همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با مأموریت‌های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو است.

رئیس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری‌اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته است نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام مأموریت‌های متنوع خود از جمله برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات قابل توجهی را به دست آورد.

محسنی‌اژه‌ای اضافه کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون‌ها و استوانه‌های امنیت در کشور است و به واسطه مأموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیروهای مسلح دست یافته است.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت‌های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.

رئیس قوه قضائیه با تبیین و تشریح مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دفع شر تروریست‌ها و اشرار تصریح کرد: خدمات و مجاهدت‌های سلحشورانه نیروهای فرماندهی انتظامی، باید هرچه بیشتر و جامع‌تر برای مردم و مسئولان، بازگو و تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در ابتدای این برنامه با حضور در جایگاه ویژه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی، با تعدادی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت و این سلحشوران و غیورمردان را مورد تفقد قرار داد.

وی در نخستین برنامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان که در مرکز فرماندهی انتظامی برگزار شد، حضور یافت.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با همراهی سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی بازدید کرد و از نزدیک در جریان کم و کیف دستاوردها و امکانات فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در این سفر یک‌روزه در قالب بیست‌وپنجمین سفر استانی خود در دانشگاه تبریز با دانشجویان این دانشگاه دیدار دارد، با اقشار مختلف مردم استان، قضات، وکلا و کارکنان دادگستری، صنعتگران و تولیدکنندگان در برنامه‌های مجزا دیدار می‌کند و در شورای اداری و قضائی آذربایجان شرقی شرکت خواهد کرد.

کد خبر 692805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.