رشد ۹۶ درصدی سود خالص تولید سیمان

شرکت فرآورده‌ای سیمان شرق در گزارش شش‌ماهه خود به سود خالص ۳۰ میلیارد تومانی رسیده که رشد ۹۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت فرآورده‌ای سیمان شرق با نماد «کفرآور» و سرمایه ثبت شده ۱۸ میلیارد تومانی پذیرفته شده در بازار پایه و تابلوی زرد فرابورس است، محدوده قیمتی این نماد در سطح دو هزار تومان و سود شناسایی شده در چهار فصل اخیر برابر با ۱۶۷ تومان و پی بر ای ۱۲ واحد را به خود اختصاص داده است.

عموماً نمادهای بازار پایه رفتاری مطابق با شرایط بازار پایه ندارند، اما این شرکت گزارش شش ماهه خود منتهی به ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ راهی کدال کرده است که نگاهی به عملکرد این شرکت خواهیم داشت. این شرکت در اردیبهشت‌ماه تا سقف قیمتی دو هزار و ۸۰۰ تومان حرکت کرد و سپس اصلاح قیمتی عمیقی تا محدوده یک هزار و ۷۰۰ تومانی را تا شهریورماه انجام داد و از ابتدای شهریورماه روند صعودی داشت و به سطح قیمتی دو هزار و ۲۰۰ تومانی رسیده است.

این شرکت در این گزارش منتشر شده به درآمد عملیاتی ۲۰۰ میلیارد تومانی رسیده است که رشد ۶۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه به ثبت رسانده است، بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی به ۱۶۶ میلیارد تومان و در مجموع سود ناخالص به سطح ۳۳ میلیارد رسیده است، هزینه‌های فروش اداری برابر با ۹ میلیارد، سایر درآمدهای شرکت برابر با ۷ میلیارد و ۵۰۰ و سود عملیاتی شرکت به ۳۲ میلیارد تومان رسیده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۴۰۰ میلیون تومان و سایر درآمدها و هزینه‌های غیر عملیاتی برابر با ۵ میلیارد و ۲۰۰ و سود شرکت قبل از پرداخت مالیات به ۳۷ میلیارد تومان رسیده است.

هزینه مالیات بر درآمد شرکت در دوره جاری برابر با هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است و در مجموع سود خالص شرکت برابر با ۳۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۹۶ درصدی را به ثبت رسانده است، سود خالص هر برگه سهم برابر با ۱۶۹ تومان بوده است، به نظر می‌رسد از لحاظ بنیادی شرکت در محدوده تعادلی خود قرار دارد.

کد خبر 692789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.