مسابقات کشتی هانگژو / علیزاده فینالیست و دلخانی در نیمه‌نهایی حذف شد

مسابقات کشتی فرنگی هانگژو در روز اول با حضور نمایندگان کشور در اوزان مختلف دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو از امروز در ۴ وزن آغاز شد که نتایج کسب شده به شرح زیر است:

میثم دلخانی در یک‌هشتم وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی مقابل جیانیندر از هند با نتیجه هفت بر یک به برتری رسید و راهی یک‌چهارم شد.

میثم دلخانی از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند

بر پایه این گزارش میثم دلخانی در یک‌چهارم وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی، مقابل آدیوس سلطان گالی از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

در صورت صعود فرنگی‌کار قزاق به فینال، دلخانی برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها روی تشک خواهد رفت.

در دور اول وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی مقابل یونگ جیم از کره شمالی قرار گرفت.

فرنگی‌کار کشورمان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست دهد و به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند.

همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در کمتر از سه دقیقه ری‌هان سوو از کره جنوبی را با امتیاز عالی ۹ بر صفر شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید.

سهرابی از رسیدن به فینال بازماند

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر هانسو ریو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. سهرابی در نیمه‌نهایی در حالی که در مقابل شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۴ پیش بود ضربه فنی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. سهرابی برای کسب مدال برنز بعدازظهر به روی تشک خواهد رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در دور اول با کیم هیون وو از کره جنوبی مبارزه کرد و موفق شد حریف خود را ۹ بر ۳ شکست دهد. او در دور بعد به مصاف دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان می‌رود.

کاویانی‌نژاد به نیمه‌نهایی رسید

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در در اول با نتیجه ۹ بر ۳ از سد کیم هیون وو از کره جنوبی گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

در ادامه مسابقات کشتی فرنگی و در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه هفت بر یک آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد با عظیم آناممدوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

علیزاده فینالیست شد

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه هفت بر یک آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه هفت بر یک از سد عظیم آناممدوف از ترکمنستان گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. علیزاده در این مرحله با نتیجه پنج بر یک مقابل سونیا کومار از هند به برتری رسید و فینالیست شد.

کد خبر 692770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.