۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طی چهار سال، ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد هادی رستمیان اظهار کرد: در راستای تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در این استان در دست اجرا است.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌ها در این زمینه می‌توان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای ساخت مسکن در بافت فرسوده، پرداخت وام به طرح‌های خودمالکی، مسکن حمایتی و مقاوم‌سازی مسکن در روستاها اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر واگذاری زمین را یکی از اقدامات مهم دانست و خاطرنشان کرد: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر طی چهار سال در دستور کار است.

رستمیان با اشاره به تأمین چهار هزار و ۳۳۳ هکتار زمین در سطح استان برای نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: تاکنون هزار و ۸۲۱ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در شهرهای استان واگذار شده و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۴ هکتار اراضی ملی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شده است، ادامه داد: الحاق ۴۰۰ هکتار دیگر به طرح‌های ساخت مسکن در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر

کد خبر 692769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.