هدفون بی‌سیم جدید Sennheiser از چه فناوری بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم Sennheiser Accentum از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و از اتصال چند نقطه‌ای نیز بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Sennheiser به‌تازگی از یک هدفون بی‌سیم جدید به نام Accentum رونمایی کرده است؛ این محصول بسیار شبیه هدفون Momentum 4 است، از پلاستیک سخت تولید شده است، چهار دکمه در قسمت پایین آن تعبیه شده است و از فناوری ANC بهره می‌برد.

هدفون بی‌سیم Sennheiser Accentum از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و از اتصال چند نقطه‌ای بهره می‌برد؛ این بدان معنا است هدفون را می‌توان از یک دستگاه متصل به دستگاه دیگر تغییر داد و به‌راحتی بین دستگاه‌ها جابه‌جا شد، همچنین از کدک‌های aptX HD، SBC و AAC برای بهبود کیفیت و ثبات بهتر صدا پشتیبانی می‌کند.

با یک بار شارژ هدفون بی‌سیم Sennheiser Accentum می‌توان به مدت ۵۰ ساعت از آن استفاده کرد؛ این محصول با فناوری شارژ سریع عرضه می‎‌شود و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ تا پنج ساعت شارژدهی دارد؛ هدفون بی‌سیم یادشده دارای کابل شارژ USB-C است که می‌تواند برای اتصال به هر دستگاهی از آن استفاده کرد.

هدفون بی‌سیم Sennheiser Accentum با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار در وبگاه آمازون و شرکت سازنده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، این محصول در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار می‎‌شود.

کد خبر 692763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.