تاکید معاون اقتصادی استاندار کرمان بر رفع موانع سرمایه‌گذاری

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: مسئولان و ادارات باید پای کار باشند و موانع را برای سرمایه‌گذار برطرف کنند تا سرمایه‌گذارانی در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت و معدن داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده_ امروز سه‌شنبه یازدهم مهرماه_ در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع هزار راسی دام مولد پرتولید با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، اظهار کرد: عملیات آغاز این پروژه مرداد ۱۴۰۰ بود و یا همت بخش خصوصی امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به بکارگیری علم روز و تکنولوژی در این مجتمع بر فعالیت بخش خصوصی توانمند در زنجیره ارزش بالا دست و پایین دست تاکید کرد و افزود: احداث این واحدها نشان از حرکت پویا و پیروزی در جنگ اقتصادی است.

معاون اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: مسئولان و ادارات باید پای کار باشند و موانع را برای سرمایه‌گذار برطرف کنند تا سرمایه‌گذارانی در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت و معدن داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، در آئین بهره‌برداری از مجتمع هزار رأسی مولد پرتولید، فرماندار کرمان، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان حضور داشتند.

کد خبر 692738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.