روایت دیالوگ طلایی مستند پرمخاطب این روزهای مجازی /  سکوت معنی‌دار یک مادر شهید

مستند ۱۰۰ ثانیه‌ای «مادر» با یک دیالوگ طلایی در روزهای گذشته به پرمخاطب‌ترین فیلم مجازی تبدیل شده است؛ این فیلم روایتی جذاب از عاشقانه‌های یک مادر شهید و عشق ابدی‌اش به دردانه ۱۴ساله‌اش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر یک مستند ۱۰۰ ثانیه‌ای با روایت یک دیالوگ طلایی: «دوستش داشتم، خیلی» توانسته است به پرمخاطب‌ترین فیلم فضای مجازی تبدیل شود.

فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «مادر»، با شیوه روایی شگفت‌انگیزش، تنها با همین یک جمله نبض فضای مجازی را در هفته دفاع مقدس در دست گرفت و به عمق قلب بینندگانش نفوذ کرد و افراد بسیاری آن را باز نشر کردند.

این فیلم، روایتی جذاب از عاشقانه‌های مادر شهید سیدمحمدحامد مسکون و عشق ابدی‌اش به دردانه ۱۴ ساله‌ای است که در منطقه قلاویزان آسمانی شده بود.

فیلم «مادر»، فیلم برگزیده بخش مستند ملی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» نیز به‌عنوان بهترین مستند کوتاه در بخش اصلی جشنواره همچنین بخش دفاع مقدس انتخاب شده است.

نعمت‌الله سرگلزایی، کارگردان فیلم مادر، درباره این اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای که با استقبال کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد، گفته است: «این فیلم نه قرار بود خواسته‌ها و نگاه‌های عقیدتی را تأمین کند و نه جنبه تبلیغاتی داشت، تنها می‌خواست عشق یک مادر به فرزندش را نشان دهد و به نظرم دلیل موفقیت این فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای این بود که از دل برآمد و بر دل نشست.»

کد خبر 692717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.