حضور حدود ۹۰۰ داور و ۴۵ خبرنگار کودک در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: در جشنواره سی‌وپنجم، حدود ۹٠٠ داور و ۴۵ خبرنگار کودک داریم که این ظرفیت نسبت به دوره‌های قبل بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم بکتاشیان در آئین آغاز معنوی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اظهار کرد: در جشنواره سی‌وپنجم، حدود ۹٠٠ داور و ۴۵ خبرنگار کودک داریم که این ظرفیت نسبت به دوره‌های قبل بی‌سابقه بوده اما زحمات دوچندانی نیز دارد.

وی با تاکید بر اینکه خواهش‌مان از خانواده‌ها این است که با توجه به وسعت کار با همدلی و برنامه‌ریزی کار را پیش ببرند، افزود: سینماهای ساحل و چهارباغ از شنبه تا پنجشنبه فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارند و برنامه‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که ۹٠٠ داور و ۴۵ خبرنگار تمام فیلم‌ها را ببینند.

دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: روز اول جشنواره از صبح برنامه داریم و در این راستا علی‌رغم تلاش‌های فراوان نتوانستیم برنامه صبح شنبه را حذف کنیم اما روزهای بعد به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا بچه‌ها بدون دغدغه به تماشای فیلم بنشینند و هماهنگی‌ها با آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در گروه‌های تشکیل شده، فیلم‌های آموزشی قرار داده شد تا بچه‌ها با رسانه و سینما آشنا شوند و در ادامه نیز این روند ادامه دارد، ادامه داد: تمام بچه‌ها در گروه‌های ۲٠ تا ۲۵ نفری تقسیم و هر گروه یک مربی و همراه خواهد داشت.

بکتاشیان در خصوص مراسم افتتاحیه جشنواره سی‌وپنجم فیلم کودک و نوجوان گفت: روز جمعه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۹ در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برنامه افتتاحیه برگزار می‌شود اما امکان حضور پدران و مادران در سالن اصلی وجود ندارد.

کد خبر 692708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.