۲۵۰ اصله نخل مرجوعی از محوطه‌های بنادر بندرلنگه امحا شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر سرعت‌بخشی در خروج کالاهای رسوبی و متروکه از بنادر ۲۵۰ اصله نخل مرجوعی از محوطه‌های اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خارج شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مرتضی سالاری اظهار کرد: در راستای تسریع در خروج کالاهای متروکه از بنادر پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور با همکاری همه نهادهای متولی و پیگیری‌های انجام شده، ۲۵۰ اصله نخل مرجوعی که بیش از ۲ سال در محوطه‌های اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه دپو شده بود، از بندر خارج و توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امحا شد.

وی ادامه داد: این اقدام در قالب برگزاری نشست‌ها و بازدیدهای متعددی با حضور نماینده استاندار هرمزگان، مراجع قضائی شهرستان، مدیرکل گمرک بندرلنگه و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این شهرستان انجام شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: تخلیه انبارها و محوطه‌های بنادر از کالاهای متروکه همواره یکی از دغدغه‌های بنادر بوده، که با خروج و امحای ۲۵۰ اصله نخل که بیش از ۲ سال در محوطه‌های عملیاتی بندرلنگه دپو شده بود، هم اکنون زیرساخت‌های بندری در خدمت توسعه تجارت دریایی قرار گرفته است.

کد خبر 692603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.