تکمیل عملیات روشنایی کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت اله باریک بین

شهردار قزوین از تکمیل عملیات روشنایی به طول ۵ کیلومتر در پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت اله باریک بین (ره) خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تکمیل عملیات روشنایی به طول ۵ کیلومتر در پروژه کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت اله باریک بین (ره) خبر داد و اظهار کرد: اجرای عملیات روشنایی و نصب پایه چراغ مسیرهای سواره و سلامت (پیاده روی و دوچرخه سواری) حدفاصل تقاطع شورا تا میدان قدس به پایان رسید.

وی افزود: در این عملیات، ۱۳۰ عدد پایه روشنایی ۱۲ متری در فضای میانی مسیرهای رفت و برگشت و ۲۰۰ عدد پایه چراغ شش متری در کنار مسیر سلامت نصب شده است تا روشنایی مناسب و استانداردی در طول شب در این مسیر فراهم شود.


شهردار قزوین ادامه داد: تمام چراغ‌های به کار رفته در تیرهای روشنایی، LED (کم مصرف) بوده و باتوجه به تقسیم این مسیر به ۵ پروژه تأسیسات الکتریکی، تعداد ۵ پست برق در آن احداث شده است.

صباغی گفت: در آستانه بهره‌برداری از کمربندی پیامبر اعظم (ص) بیش از ۸۰ پاکبان سازمان مدیریت پسماند شهرداری با ٣ دستگاه ماشین جارو، یک دستگاه ماشین خاور و شش دستگاه نیسان در رفت و روب و پاکسازی مسیر ١٢.۵ کیلومتری کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک بین (ره) حضور دارند.

وی از آماده‌سازی ۳۴۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه شامل احداث باند کندرو در منطقه سه شهرداری قزوین با هدف تردد آسان شهروندان و افزایش طول عمر آسفالت خبر داد و افزود: اجرای ۱۳۰ متر طول جدول‌گذاری، ۲۰۰ مترمربع لکه گیری معابر و پخش تراشه آسفالت از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه عظیمیه است.

شهردار قزوین گفت: عملیات پخش آسفالت تراش در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری با هدف تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد.

صباغی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی مسیرهای سطح شهر که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارند، اقدامات زیربنایی شامل پخش و کمپکت تراش آسفالت به میزان ۵۰۰ مترمربع در شهرک عارف کوچه شهید عباسی نیکو ۱ توسط حوزه معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی اصلاح هندسی میدان شورا خبر داد و گفت: با افزایش ماشین آلات عمرانی و نیروی انسانی عملیات فوق با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در حال اجرا است.

شهردار قزوین با بیان اینکه طرح توسعه سیستم آبیاری قطره‌ای در بلوار ارتباطات شهر قزوین آغاز شد، افزود: با توجه به اجرای طرح توسعه فضای سبز در حدفاصل بلوار آزادگان تا نواب شمالی، عملیات حفاری و لوله‌گذاری جهت پیاده‌سازی سیستم آبیاری قطره‌ای در دستور کار قرار دارد.






کد خبر 692590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.