الاتحاد حق نداشت درمورد چگونگی برگزاری بازی نظر بدهد

کارشناس داوری کشورمان گفت: امتیاز زمانی‌ به حریف تعلق پیدا می‌کند که یک تیم در زمین حضور پیدا نکند و براساس آنچه که دیدیم تیم الاتحاد درون زمین حضور پیدا نکرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته باید دو تیم سپاهان و الاتحاد عربستان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌رفتند اما این جدال به دلیل حضور پیدا نکردن نماینده عربستان در زمین مسابقه لغو شد.

محمد فنایی کارشناس داوری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیش‌بینی رأی صادر شده توسط AFC اظهار کرد: از نظر من اشتباه از تیم عربستانی بود؛ این تیم حق نداشت در خصوص چگونگی برگزاری بازی نظر بدهد چراکه دیدارهای آسیایی بر اساس قانون برگزار می‌شود؛ اگر بازیکنان الاتحاد بازی می‌کردند و توهینی به آن‌ها می‌شد، داور اجازه توقف بازی را داشت؛ از نظر من شرایط کمی دشوار خواهد بود اما در نهایت رأی به نفع سپاهان اعلام خواهد شد.

وی افزود: از نظر من وجود تندیس در ورزشگاه دلیل بر بازی نکردن تیمی نیست و اگر بخواهد این‌گونه باشد به دلایل مختلف تیم‌ها مسابقات خود را لغو خواهند کرد؛ از نظر من الاتحاد تنها به بهانه تندیس شهید سلیمانی بازی نکرد؛ به طور کلی نباید حقی به نماینده عربستان داده شود؛ امتیاز زمانی به حریف تعلق پیدا می‌کند که یک تیم در زمین حضور پیدا نکند و براساس آنچه که دیدیم تیم الاتحاد درون زمین حضور پیدا نکرد.

کارشناس داوری کشورمان پیرامون نظر نماینده AFC گفت: نماینده AFC تنها گزارش بازی را تهیه می‌کند و پس از بررسی پرونده در کمیته انضباطی در خصوص آن تصمیم گیری می‌شود؛ در صورتی که رأی به نفع طلایی پوشان نباشد؛ این جدال در زمان دیگر برگزار می‌شود و الاتحاد جریمه خواهد شد.

کد خبر 692572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.