️ رفع مشکل ترافیک شهر ارومیه جزو اولویت‌های مدیریت‌شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز یکی از اصلی‌ترین معضلات شهر ارومیه، ترافیک‌ شهری است و یکی از بخش‌های آن مربوط به عدم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل اعظم‌انهر امروز _ دوشنبه دهم مهرماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری، توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: اولویت‌های طرح‌های فرهنگی و اجتماعی باید بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و هویت شهر ارومیه باشد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز یکی از اصلی‌ترین معضلات شهر ارومیه، ترافیک شهری است و یکی از بخش‌های آن مربوط به عدم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح است، از این رو دستگاه‌های فرهنگی و نیز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید به این موضوع به صورت تخصصی ورود کنند.

وی تصریح کرد: موضوعات جمعیت و جوانی جمعیت، گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و … از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اعظم‌انهر عنوان کرد: لازم است اقدامات فرهنگی بر اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ تحقق یابد.

وی با توجه به مشکلات موجود و موانع تأکید کرد: مردم حق دارند بدانند که عامل و ریشه مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی از کجاها نشأت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش و با استناد به فرمایشات امام امت در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نظر به در رأس امور بودن مجلس امروز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید با اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدها را زنده نگه داریم و تبلیغات مسموم استکبار را نقش بر آب کنیم.

وی گفت: یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری، حمایت از ورزش‌های همگانی است و در کنار آن از والیبال نیز حمایت می‌کند.

اعظم‌انهر افزود: نگاه ما، نگاه آرمانی نیست بلکه نگاه واقعی است و با وجود حضور مردم فهیم و توجه به فرهنگ و هویت شهر ارومیه، متأسفانه هنوز شاهد خلاءهای فرهنگی هستیم و باید به فکر رفع این خلاءها بود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی برای پرسنل زحمتکش شهرداری ارومیه گفت: لازم است از زحمات و تلاش‌های پرسنل خدوم، تلاشگر و پاکدست شهرداری به ویژه پرسنل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری با اجرای طرح‌های تشویقی تقدیر شود.

کد خبر 692560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.