لزوم حمایت ملی از سپاهان

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به انصراف تیم الاتحاد از رویارویی با سپاهان، لازم است مسئولان کشور نسبت به این موضوع از حقوق سپاهان دفاع کنند.

محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز ورزشگاه نقش جهان اصفهان همزمان با سالروز میلاد حضرت رسول (ص) میزبان طرفداران پرشور سپاهان و مردم اصفهان بود، اما متأسفانه تیم الاتحاد عربستان در یک اقدام غیرحرفه‌ای با دلایلی واهی از مصاف با تیم سپاهان انصراف داد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه تیم الاتحاد روز گذشته در همین ورزشگاه به تمرین آمادگی برای این بازی پرداخته است و همچنین ناظران AFC در روزهای گذشته در بازدید از این ورزشگاه مجوزهای رسمی را برای برگزاری این بازی صادر کردند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمثال سردار قاسم سلیمانی سال‌هاست به عنوان قهرمان ملی در ورزشگاه نقش جهان نصب شده است و با وجود این سردیس مجوز رسمی برای این ورزشگاه جهت میزبانی در مسابقات آسیایی صادر شده است.

نقدعلی تصریح کرد: در گفت‌وگویی که دقایقی پیش با مسئولان ورزشی کشور به ویژه وزیر ورزش انجام شد ضرورت دارد مسئولان کشور نسبت به حمایت از تیم سپاهان به عنوان نماینده اصلی کشور در رقابت‌های آسیایی حمایت لازم را داشته باشند و در صورتی که AFC قصد تصمیم‌گیری ناعادلانه در خصوص این رقابت داشته باشد لازم است مسئولان کشور با توجه به دیدار اخیر آیت‌الله رئیسی با اینفانتینو، نسبت به این موضوع از حقوق سپاهان در فیفا دفاع کنند.

کد خبر 692551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.