مستنداتمان را به AFC ارسال می‌کنیم / نقش‌جهان با شکل همیشگی میزبان بازی بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان شکایت خود از باشگاه عربستانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت در واکنش به اتفاقات امشب ورزشگاه نقش‌جهان و در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: برای برگزاری مسابقه استاندارد همه شرایط از هفته‌ها قبل سازمان گرفته بود و همه عوامل موارد مربوط را انجام داده بودند، استقبال بسیار شایسته‌ای از تیم الاتحاد انجام گرفت و حتی تقدیر مدیر باشگاه عربستانی را درپی داشت.

وی ادامه داد: روز گذشته و از ساعت ۱۱ صبح با حضور نماینده AFC و نماینده امنیتی این نهاد و طرفین جلسه هماهنگی بازی برگزار شد و همه چیز برای برگزاری یک مسابقه خوب تدارک دیده شد، ورزشگاه نقش‌جهان بیش از دوسال و نیم است مورد تأیید نمایندگان فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گرفته و با همین شکل و شمایل میزبان صدها مسابقه بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: در جلسه هماهنگی روز قبل مسابقه هیچ ابهامی وجود نداشت و در صورت جلسه آن نیز موردی دیده نمی‌شود، حتی باشگاه سپاهان با هماهنگی ناظر مسابقه روز گذشته ورزشگاه نقش جهان را از ساعت ۱۹:۳۰ در اختیار تیم الاتحاد گذاشت.

وی افزود: این تیم در همین ورزشگاه، با همان شرایط و طراحی گذشته تمرین خودشان را انجام داد و مسئولان آن از میزبانی سپاهان تشکر کرده و عملکرد ما را مورد تقدیر قرار دادند. امروز نیز شرایط به خوبی پیش رفت و همه برگزار کنندگان هواداران پرشور سپاهان را به خوبی سازماندهی کرده بودند، هواداران خانم و آقا حضور حماسی را در نقش جهان داشتند و همه موارد به سمتی می‌رفت تا این مسابقه برگزار شود. این درحالی است که سفیر عربستان هم به ورزشگاه آمد و درخدمت آنها بودیم.

در نزدیکی زمان بازی مواردی از سوی تیم الاتحاد درخواست شد که خارج از عرف ورزشی بود

ساکت درخصوص اتفاقات قبل از برگزاری بازی تصریح کرد: اما در نزدیکی شروع بازی مواردی از سوی ناظر عنوان شد که توسط تیم الاتحاد درخواست شده بود که چنین مواردی خارج از عرف ورزشی بود، این موارد برخلاف اصول بود و درحالی که روز گذشته ورزشگاه از سوی تیم حریف مورد استفاده قرار گرفته بود، جلسه هماهنگی برگزار شد، ناگهان متوجه شدیم این تیم اقدام به ترک ورزشگاه کرد و داوران نیز همانطور که در اخبار اعلام شد بازی را نیمه‌کاره اعلام کردند.

وی گفت: باشگاه سپاهان شکایت خود از باشگاه عربستانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد، تیم الاتحاد درحال حاضر به فردوگاه اصفهان رفته است و از گیت بررسی پاسبورت گذشته است، طبق آخرین خبری که داریم آنها منتظر فرود هواپیمای تیم‌شان هستند.

مدیر سپاهان اظهار کرد: طبیعی است مستنداتمان را به ای اف سی ارسال کنیم که چنین ورزشگاهی با شکل و شمایل همیشگی خود هیچ نقطه خاصی برای آن مطرح نبوده است.

کد خبر 692548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.