«فن‌نما» گامی بلند به‌سمت هوشمندی اصفهان/ یکی از مشتریان اصلی محصولات فناورانه هستیم

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه حرکت به سمت شهر هوشمند از اولویت‌های مدیریت شهری ششم این کلان‌شهر است، گفت: برپایی نمایشگاه‌هایی همچون فن‌نما، در سرعت‌بخشی برای دست‌یابی به شهر هوشمند تاثیر مثبت دارد و کمک می‌کند سریع‌تر به سمت شهرهوشمند حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در حاشیه آغاز به‌کار نمایشگاه «فن نما» اظهار کرد: اصفهان شهری است که از لحاظ چند شاخصه دارای اهمیت است، نخست دارای استعدادهای بالا و شرکت‌های دانش‌بنیانی است که جمیع این استعدادهای بالا هستند و دوم اینکه صنایع مختلفی در این شهر وجود دارند.

وی با اشاره اینکه در شهر اصفهان مشتری‌های متعددی برای صنایع وجود دارد که شهرداری اصفهان یکی از مشتری‌های اصلی محصولات فناورانه است، تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده است تا ارکان زیست‌بوم فناوری اعم از استعدادها و شرکت‌های دانش‌بنیان خود را در آن عرضه کنند، همچنین صنایع و مشتریان محصولات مرتبط با حوزه فناوری، برای رفع نیاز خود در آن حضور یابند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: شعار نخستین نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما» مبتنی بر ایجاد ارتباط میان عرضه‌کننده و تقاضاکننده انتخاب شده است که تحت عنوان «ما برای وصل کردن آمده‌ایم» است، چراکه در واقع نمایشگاه نقطه اتصال نیاز و محصول است.

وی در توضیح شاخصه‌های نمایشگاه «فن‌نما» تصریح کرد: یکی از ویژگی خاص این نمایشگاه، تنوع غرفه‌ها است، چراکه از رده سنی دانش‌آموزی و دانشجویی و تا صاحبان صنایع و فناوری برای عرضه محصولات و ایده‌های خود حضور پیدا کرده‌اند، هم چنین تنوع در مشتریان از دیگر شاخصه‌های این نمایشگاه «فن‌نما» است.

برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در سرعت‌بخشی برای دست‌یابی به شهر هوشمند تأثیر مثبت دارد و کمک می‌کند تا سریع‌تر به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه تنوع مشتریان، تنوع آدم‌ها با سن‌های مختلف حاضر در نمایشگاه و تنوع محصولات و فعالیت‌ها نشان می‌دهد که ما در دنیای متنوعی از ظرفیت و نیاز قرار داریم، ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند نقطه اتصال این نیازها و محصولات و مشتریان باشد.

وی با بیان اینکه بی‌شک از تجارب امسال خود به‌عنوان اولین سال برگزاری نمایشگاه فن نما، برای سال دوم نیز بهره‌مند خواهیم شد و برای اثبات این ادعا، از پوستر سال آینده نمایشگاه رونمایی کردیم، گفت: در این زمینه چند پیشنهاد در ارتباط با نمایشگاه وجود دارد، نخست اینکه این نمایشگاه در سطح ملی و مشترک بین تمام کلان‌شهرها باشد و پیشنهاد دوم این است که نمایشگاه فن‌نما در سطح بین‌المللی با حضور شهرهای خواهرخوانده یا سازمان اکو برگزار شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه حرکت به سمت شهر هوشمند از اولویت‌های مدیریت شهری ششم این کلان‌شهر است، ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در سرعت‌بخشی برای دست‌یابی به شهر هوشمند تأثیر مثبت دارد و کمک می‌کند سریع‌تر به سمت شهر هوشمند حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سعی بر این است که چنین فضاهایی را فراهم کنیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند خود را معرفی کنند و اگر محصول، دانش یا فنی داشته باشند که گره از مسائل شهری باز کند، شهرداری مشتری آن است.

کد خبر 692521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.