تکلیف شهر اراک باید زودتر مشخص شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بیش از این سزاوار و به صلاح نیست که در تعیین تکلیف شهر و شهردار زمان را از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید وحید میرنظامی عصر امروز_ دوشنبه دهم مهرماه_ در نطق پیش از دستور صحن علنی شورا اظهار کرد: با وجود اینکه کار زمین مانده در حال حاضر نداریم اما این چشم انتظاری از سوی افکار عمومی وجود دارد که مسئله مهم انتخاب شهردار اراک زودتر تعیین تکلیف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سازه‌های ناامنی که در شهر اراک وجود دارد، افزود: باید سازه‌های فرسوده‌ای که در ابتدای دوره شورای ششم، مقام قضائی به آنها ورود کرد و مورد توجه قرار گرفت و سپس به فراموشی سپرده شدند، رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: ساختمان‌های ناامن و فرسوده در زمان مقتضی از زلزله خطر بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه پاساژهای اسلامی، صدف و طلا از جمله ساختمان‌های ناامن کلانشهر اراک است، اظهار کرد: در صورتی که در این ساختمان‌ها حادثه‌ای همچون حریق رخ دهد مجموعه شهری دچار چالش جدی خواهد شد.

میرنظامی با بیان اینکه شورا و مدیریت شهری باید به فکر باشند و از مسئولان قضائی استان در این زمینه مطالبه جدی داشته باشند گفت: مواردی که احصا و توسط سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری اعلام شده و تیم کارشناسی که در زمان دادستان وقت بررسی‌های لازم را انجام داده است باید خروجی کار خود را به شهروندان اعلام کنند تا مشکلی رخ ندهد.

کد خبر 692511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.