عملیات ۱۰ ساعته اورژانس خوزستان در سه حادثه

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۳ عملیات به مدت ۱۰ ساعت در اورژانس خوزستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهنگ کره‌بندری امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: سه حادثه مربوط به استفاده از وسایل گرمایشی در شبانه‌روز گذشته موجب مصدومیت ۳ شهروند شد.

وی افزود: در دو حادثه جداگانه حریق منزل مسکونی در منطقه کوی علوی در ساعت ۰۰:۵۵ بامداد و کوی رمضان در ساعت ۱۳:۰۵ در شهر اهواز که با امدادرسانی ۳ ساعته کارکنان اورژانس در هر مورد همراه بود، ضمن استقرار تیم‌های عملیاتی اورژانس تمام افراد درگیر در حادثه بررسی شدند و در مجموع ۲ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان: در حادثه دیگر در اثر استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب یک شهروند در منطقه سپیدار دچار مسمومیت با گاز شده بود که با اطلاع به موقع و حضور و خدمات‌رسانی همکاران عملیاتی اورژانس در ساعت ۱۴:۵۰ با حال عمومی مطلوب به بیمارستان منتقل شد.

وی ضمن اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و شروع استفاده از وسایل گرمایشی گفت: شاهد افزایش حوادث ناشی از استفاده ناصحیح و غیر اصولی از لوازم گرمایشی و گازسوز در روزهای اخیر هستیم، بنابراین از مردم خواهشمندم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی را در شروع فصل سرد مد نظر قرار دهند.

کد خبر 692491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.