اختصاص بودجه جدید برای توسعه خدمات اتوبوس‌رانی در اسکاتلند

دولت اسکاتلند یک بودجه پنج میلیون پوندی برای توسعه خدمات اتوبوس‌رانی در نظر گرفته است که باعث می‌شود شهروندان دسترسی بهتری به این وسایل نقلیه داشته باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت اسکاتلند یک بودجه پنج میلیون پوندی برای بهبود سرویس حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته است، در این صورت شهروندان، به ویژه در مناطق روستایی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی داشته باشند؛ با توجه به چالش‌های منحصربه‌فردی که افراد در مناطق روستایی با آن روبه‌رو هستند، در نظر گرفتن بودجه اختصاصی برای سرویس حمل‌ونقل عمومی به بهبود دسترسی افراد به این وسایل نقلیه کمک می‌کند.

به گفته مقامات شهری، در نظر گرفتن بودجه اختصاصی برای سرویس اتوبوس‌رانی برای مردم در سراسر اسکاتلند مفید خواهد بود؛ همچنین، از زیرساخت‌های مناسب برای اتوبوس‌رانی پشتیبانی می‌کند، افراد بیشتری تشویق می‌شوند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و میزان ارائه اتوبوس‌های بدون آلایندگی نیز افزایش پیدا می‌کند.

بهبود دسترسی به خدمات اتوبوس‌رانی از جمله اقدامات ضروری است، افزایش میزان استفاده از این وسایل نقلیه باعث می‌شود اسکاتلند به هدف صفر خالص نزدیک‌تر شود؛ با تقویت زیرساخت‌های لازم اتوبوس‌رانی، مسافت طی شده توسط خودروهای شخصی تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۲۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد؛ دولت اسکاتلند نیز از سفر فعال و حمل‌ونقل عمومی حمایت می‌کند، البته ترکیب بودجه‌ها و قدرت‌های جدید می‌تواند مزایای بیشتری به همراه داشته باشد.

تخصیص بودجه جدید برای بهبود وضعیت اتوبوس‌رانی در اسکاتلند باعث می‌‎شود اتوبوس‌های بدون آلایندگی بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد که به کربن‌زدایی بیشتر و رشد اقتصادی از طریق متصل نگه داشتن جوامع به یکدیگر کمک می‌کند؛ اجرای طرح‌های جدید مرتبط با اتوبوس‌رانی به افزایش دسترسی افراد در دورافتاده‌ترین مناطق کمک می‌کند.

کد خبر 692489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.