امحای ۵۰ تن کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحای ۵۰ تن کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در اجرای طرح سراسری امحاء کالاهای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: امروز در راستای اجرای طرح سراسری امحای کالاهای قاچاق مقدار ۵۰ تن انواع کالاهای خارجی قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و گمرک استان اصفهان به آتش کشیده شدند.

وی ارزش این کالاهای قاچاق را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اقلام شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لباس‌های تاناکورا، میوه، گردو و مواد شوینده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: این مراسم در راستای لبیک گفتن به مقام معظم رهبری که فرمودند جنس قاچاق را جلوی همه آتش و به قاچاقچیان کالا ضربه بزنید انجام گرفت و نشان داد که پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا قاطع است.

وی از افزایش ۱۲۵ درصدی برخورد با قاچاقچیان کالا به ویژه باندها و دانه درشت‌های قاچاق کالا در پلیس استان اصفهان خبر داد و گفت: یکی از مصادیق تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید هم مبارزه جدی و قاطعانه با ورود کالای قاچاق به بازارهای داخلی است و پلیس هم بر این اساس اقدامات خود را تشدید کرده است.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح امنیت در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روانی دارند اضافه کرد: شهروندان از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فعالیت‌های مجرمانه پنهانی قاچاقچیان کالا را به کارشناسان پلیس اطلاع دهند و با نخریدن کالاهای خارجی قاچاق و حمایت از تولیدات داخل، به افزایش امنیت و رونق اقتصادی کشور کمک کنند

کد خبر 692483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.