دستگیری باند قاچاقچی تریاک در شهرستان رودان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سرهنگ مهرداد مشوق اظهار کرد: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان رودان با اشراف اطلاعاتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک باند قاچاقچی با یک دستگاه خودرو پراید از شهرستان کهنوج استان کرمان به شهرستان رودان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: به سرعت با تشکیل دو اکیپ عملیاتی و با هدایت قضائی و انتظامی سوژه مورد نظر تحت مراقبت مأمورین قرار گرفت که پس از ساعاتی مراقبت، خودروی مذکور در ورودی شهر رودان مشاهده و توسط مأمورین خودرو متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ده بسته در وزن‌های مختلف در جمع به مقدار ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، بنابراین از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 692470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.