مشکل تردد دانش‌آموزان عنافچه‌ای به زودی حل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق ارتش به زودی یک پل شناور جدید تا زمان احداث پل اصلی، جایگزین قبلی خواهد شد.

محمد خانچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وضعیت پل عنافچه در دو موضوع در حال پیگیری است اول اینکه یک پل احداث شود تا اینکه برای همیشه مشکل تردد اهالی این روستاها رفع شود، دوم اینکه یک پل شناور به طور موقت در محل تا زمان احداث و تکمیل پل استقرار یابد.

وی افزود: احداث پل عنافچه جز مصوبات سفر ریاست جمهوری به خوزستان قرار دارد برای آن دویست میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که بخشی از آن مربوط به سازمان برنامه و بودجه، بخشی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت است و تا کنون نزدیک ۱۲۰ میلیارد آن هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه فرایند احداث پل عنافچه در حال انجام است، ادامه داد: احداث پل در دو بخش در حال انجام است، بخشی از کار در محل پروژه انجام می‌شود و بخشی از آنکه اسکلت سازی فلزی عرشه پل است در شهر صنعتی در حال اجرا است علاوه بر آن شرکت فولاد اکسین نیز در حال تولید ورقه‌های آن است.

خانچی ادامه داد: به طور کل احداث پل عنافچه در مجموع ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همه تلاش خود را به کار می‌بریم تا در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود قرارداد پل شناور مورد نیاز منطقه است برای این کار پیگیری‌های لازم از طریق ارتش صورت گرفته و به زودی یک پل شناور جدید جایگزین پل قبلی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران تردد دانش‌آموزان از طریق قایق به صورت رایگان در حال انجام است.

کد خبر 692454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.