بی‌احتیاطی در مهریان یاسوج حادثه آفرید/ مرگ ۲ عضو یک خانواده

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه هولناک باعث رنجش مردم شده است، بسیاری معتقد بودند که محل اتفاق از نقاط حادثه‌خیز است و باید اقدامات لازم برای استانداردسازی آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین نیکویی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف خودرو سمند در منطقه پل مهریان در جاده یاسوج به اصفهان، بعد از ظهر روز یکشنبه نهم، مهرماه به اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد که آمبولانس‌های پایگاه شهرک صنعتی و دو شهری به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک کودک شش ساله و نوجوان خانم ۱۶ ساله فوت شدند، همچنین حال مصدوم حادثه که ۲۵ ساله است وخیم گزارش شده‌است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این حادثه هولناک باعث رنجش مردم شده است، بسیاری معتقد بودند که محل اتفاق از نقاط حادثه‌خیز است و باید اقدامات لازم برای استانداردسازی آن صورت گیرد.

سرهنگ جابر پیوست رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران حادثه‌خیز بودن نقطه محل حادثه در پل مهریان یاسوج را رد کرد و گفت: توانایی نداشتن در کنترل خودرو به دلیل سرعت بالا و منحرف شدن خودرو شد و برای سه سرنشین خودرو که هر سه از یک خانواده بوده‌اند، این اتفاق رقم خورد.

وی پیوست محل حادثه را از نقاط حادثه‌خیز ندانست و علت حادثه را صرفاً بی‌احتیاطی و کنترل نکردن خودرو اعلام کرد.

کد خبر 692408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.