پلمب ۹ استخر غیرمجاز در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۹ استخر غیرمجاز توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در راستای نظارت بر فعالیت اماکن و برخورد با واحدهای صنفی متخلف، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از فعالیت غیرمجاز تعدادی استخر روباز در سطح شهرستان اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از بررسی دقیق موضوع و جمع‌آوری دلایل و مدارک لازم، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره ورزش و جوانان از این استخرها بازدید کردند و در نهایت ۹ استخر روباز که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت قوانین و مقررات صنفی در حال فعالیت و خدمات‌دهی بودند پلمب شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های نظارت بر اماکن و واحدهای صنفی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه تخلف و موارد مشکوک و غیرمجاز از سوی واحدهای صنفی، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 692406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.