دستگیری سارق اموال داخل خودروی رانندگان اسنپ

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری زن سارقی که با ترفندی خاص اقدام به سرقت اموال داخل خودروی‌های رانندگان اسنپ می‌کرد با اعتراف به چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: در پی دریافت شکایت یکی از رانندگان اسنپ در شاهین‌شهر مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و یک قطعه طلا از داخل داشبورد خودروی او بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی تخصصی مأموران پلیس، سارق که خانمی سابقه‌دار بود و به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده بود، شناسایی و مشخص شد وی بلافاصله پس از سوار شدن با ادعای دروغین پنچر بودن لاستیک عقب خودرو باعث پیاده شدن لحظه‌ای راننده شده و در این فرصت اقدام به سرقت اموال داخل خودروی وی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به دستگیری این سارق سابقه‌دار و کشف اموال مسروقه تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تکمیلی به چهار فقره سرقت اموال رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با این روش اقرار کردند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از قرار داخل اموال و اشیای با ارزش داخل خودرو خود به طور جدی خودداری کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 692405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.