فینال مسابقات یومارکشی استان اصفهان امروز برگزار می‌شود

دبیر آتش‌نشانی‌های مجمع کلان‌شهرهای ایران و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: فینال مسابقات یومارکشی امروز ساعت ۱۷ در پل خواجو با هدف سنجش و ارزیابی آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در عملیات‌های نجات ارتفاع و کوهستان برگزار می‌شود.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه چهارمین دوره مسابقات استانی یومارکشی با حضور ۳۲ تیم و به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات طی دو روز برگزار شد و در نهایت هشت تیم برتر به فینال این مسابقات راه یافتند.

وی با بیان اینکه فینال این مسابقات دوشنبه دهم مهرماه ساعت ۱۷ در پل خواجو برگزار خواهد شد، افزود: هدف از این مسابقه سنجش و ارزیابی آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در عملیات‌های نجات ارتفاع و کوهستان است.

دبیر آتش‌نشانی‌های مجمع کلان‌شهرهای ایران و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در یومارکشی تیم‌ها باید به ارتفاع ۱۰ متری صعود کنند و با استفاده از تکنیک‌های روز دنیا فرود آیند و در نهایت از خط پایان عبور کنند.

فینال مسابقات یومارکشی استان اصفهان امروز برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه در این مسابقه برای اولین بار از نتایج آنلاین استفاده کردیم که قابل رؤیت برای تمامی مخاطبان در بستر اینترنت است تا نفرات بتوانند عملکرد خود و تیم‌های شرکت‌کننده را ارزیابی کنند، گفت: در این مسابقات برای نخستین‌بار از ویدئو چک و سنسور تمام الکترونیکی زمان‌سنج برای ثبت زمان شرکت‌کننده‌ها از آغاز تا پایان استفاده شده است.

باقری با بیان اینکه دعوتنامه این مسابقه برای تمام آتش‌نشانی‌های استان ارسال شده تا تیم‌های متقاضی از استان اصفهان در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: این مسابقه یکی از آیتم‌های مسابقات المپیاد آتش‌نشانی کشوری در بحث ارتفاعی است که همواره آتش‌نشان‌های اصفهان دارای رتبه‌های برتر در سطح ملی بوده‌اند.

کد خبر 692318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.