پروژه میدان عروج تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا یک ماه آینده پروژه میدان عروج شامل ۲۲ هزار متر آزادسازی، میدان ورودی حصه و میدان پرهیز و احداث مجدد میدان به بهره‌برداری می‌رسد.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بعضی از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ در سال جاری به اتمام رسیده، بعضی در دست اقدام است و تعدادی نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: پروژه احداث پارک حصه به مساحت ۲۴ هزار مترمربع شامل زمین ورزشی، فضای سبز و سرویس بهداشتی است که تملک آن صورت گرفته و طرح آن آماده است، اما به دلیل خارج از محدوده بودن با اینکه جنب محله حصه است، باید روال اداری آن طی شود و تا یک تا دو ماه آینده این پروژه آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به تملک فضای سبز حاشیه اتوبان سردار خزایی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا یک ماه آینده پروژه میدان عروج شامل ۲۲ هزار متر آزاد سازی، میدان ورودی حصه و میدان پرهیز و احداث مجدد میدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: اصلاح هندسی میدان عروج نیز در دستور کار است که پس از اصلاح هندسی به چهار ورودی در این میدان ختم می‌شود، همچنین تعریض خیابان شهید رئیسی در همین محله که به عرض ۳۶ متر تعریض انجام گرفته، آماده بهره‌برداری است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های این منطقه اتصال خیابان مهر به فرسان است که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد پروژه انجام شده است، همچنین اتصال خیابان سپیده کاشانی به محله سروستان و خیابان جی در دستور کار بوده که تملک آن انجام شده است و تا یک ماه آینده خیابان بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز اول حذف گاردریل‌های اتوبان شهید آقابابایی و جایگزین کردن با دیوار بتنی در دستور کار است، گفت: پروژه پارک شهید ابوالفضل شیروانیان حدفاصل خیابان‌های فرسان تا دشتستان در مرحله پایانی است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: تکمیل پروژه ورزشگاه در خیابان کشاورز در محله هفتون، همچنین تملک حدود ۴۷۰۰ مترمربع زمین با کاربری فضای سبز در محله گرکان که تملک آن انجام شده در مرحله طراحی است.

وی با بیان اینکه به‌زودی احداث پارکینگ مصلی در محله مصلی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تعریض خیابان گرکان از سمت خیابان شیخ طوسی شرقی تا محله گرکان به عرض ۲۰ متر در دستور کار است در این راستا توافقات ملکی و تملک آن انجام شده و در مرحله مناقصه است.‌

کد خبر 692303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام با تشکر از شهرداری محترم ای کاش ابعاد میدان هفت تیر را کوچکتر میکردند واقعا ترافیک و دور میدان زدن اتوبوس های شهرداری به سختی انجام می شود
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    0 0
    شهردار منطقه ۱۰عوض شد