پرسپولیس - الدحیل / یحیی به دنبال پیروزی در دومین نبرد آسیایی

دو تیم پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز _دوشنبه دهم مهرماه_ در ورزشگاه بن خلیفه به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت.

نتایج دو تیم در هفته اول

پرسپولیس ایران در هفته اول مرحله گروهی در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان بود و این جدال خانگی که حواشی فراوانی را هم به همراه داشت در نهایت با پیروزی دو بر صفر یاران رونالدو به پایان رسید. هر چند عده‌ای معتقد بودند اخراج میلاد سرلک و مصدومیت بازیکنانی همچون وحید امیری و مهدی ترابی از عوامل مهم شکست قرمزپوشان در این تقابل خانگی حساس بوده است. الدحیل قطر نیز در اولین بازی آسیایی خود به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و این تیم نیز با وجود در اختیار داشتن مهره‌های خوب موفق به شکست رقیب خود نشد و این مسابقه را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت؛ در واقع امشب هر دو تیم برای کسب سه امتیاز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و به همین دلیل شاهد یک رویارویی جذاب خواهیم بود.

پرسپولیس _ الدحیل / یحیی به دنبال پیروزی در دومین نبرد آسیایی

آمادگی پرسپولیس در غیبت ستارگان

شاگردان گل‌محمدی در شرایطی آماده جدال با الدحیل قطر خواهند شد که در بازی گذشته خود با اخراج میلاد سرلک، مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری مواجه شدند و به همین دلیل این تیم نمی‌تواند با تمام بازیکنان اصلی خود به تقابل با حریف قطری بپردازد، از همین رو روزهای گذشته کادر فنی پرسپولیس خواستار بازگشت بازیکنان جوان این تیم همچون محمد عمری، محمدمهدی احمی و یاسین سلمانی از اردوی تیم ملی امید شد. در واقع این امکان وجود دارد که کادر فنی پرسپولیس در غیاب مهره‌های تأثیرگذار خود فرصت بازی به جوانان این تیم را بدهد که البته برای روشن شدن این موضوع باید چشم‌انتظار رونمایی از ترکیب سرخ‌پوشان باشیم.

پرسپولیس _ الدحیل / یحیی به دنبال پیروزی در دومین نبرد آسیایی

الدحیل پیروز نبردهای رودررو

در هشت بازی اخیر دو تیم نماینده قطر با کسب چهار پیروزی نسبت به قرمزپوشان برتری آماری دارد؛ البته الدحیل پیروز قاطع میدان نبرد با پرسپولیس نبوده است و شاگردان گل‌محمدی نیز موفق شده‌اند در سه بازی حریف خود را از پیش رو بردارند و در یک جدال نیز با کسب تساوی بدون گل حریف پرمهره خود را متوقف کرده‌اند؛ همین موضوع نشان می‌دهد در بازی امشب این دو تیم شکست الدحیل توسط پرسپولیس چندان دور از ذهن نیست و در صورتی که قرمزپوشان کم‌وکاستی‌های دیدار با النصر را برطرف کرده باشند، این شانس را دارند که با کسب سه امتیاز جایگاه خود در جدول گروه E را بهبود بخشند.

پرسپولیس _ الدحیل / یحیی به دنبال پیروزی در دومین نبرد آسیایی

بهترین گلزن پرسپولیس این‌بار نیست

همان‌طور که گفته شد مهدی ترابی یکی از غایبان پرسپولیس در این تقابل حساس آسیایی است و غیبت وی در شرایطی اتفاق می‌افتد که این بازیکن عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در مقابل الدحیل را یدک می‌کشد، چراکه هافبک خوش‌تکنیک قرمزپوشان در ۱۰ بازی اخیر دو تیم موفق به زدن پنج گل شده است و پس از وی، گئورگی ولسیانی و سعید صادقی با دو گل در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند؛ در سوی مقابل نیز مایکل اولونگا با ۱۲ گل بهترین گلزن الدحیل مقابل پرسپولیس است و پس از این بازیکن، معز علی و ابراهیم دیالو با دو گل در جایگاه‌های بعد حضور دارند.

پرسپولیس _ الدحیل / یحیی به دنبال پیروزی در دومین نبرد آسیایی

کد خبر 692271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.